måndag 3 januari 2011

Dag 7 – Min bästa vän.

min bästa vän har jag ingen aning om vem det är, men det finns ju ngn som vet lite mer om mig än alla andra och det måste va michaela eklund, vi är inte så bra kompisar nu men vi har varit, hon vet precis allting om mig och vi gjorde allting tillsammans, och hade riktigt roliga minnen ihop, hon va min bästa vän!. jag kommer nog aldrig glömma våra bra men även dåliga minnen, våran vänskap va över allt annat, inget kunde komma emellan oss. näst intill ivarefall. vi skrattade tillsammans, vi grät tillsammans, vi led tillsammans, vi gjorde allt, vi va som ett. jag saknar henne iaf. för hon var/är den enda som jag verkligen kan prata ut med som jag vet lyssnar. aa puss på henne och våra tider.






 där är lite bilder från våra tider xd.

och sen en bild på mig på nyår :D det är jag med kattögonen :D

xoxo cassandra

to deth do us part.






1 kommentar:

  1. du sa ju att du och mikaela inte va så bra vänner, men ni va ju med varann på nyår? eller är det inte hon på bilden längst ner? (då du har kattögon) ?

    SvaraRadera