onsdag 17 augusti 2011

du om någon borde veta hur det känns när man råkat göra bort sig

hejsan allihopa.  skiter i!! bokstavligt talat så skiter jag i toan! . hhahaa :P nu fick jag allt till det :P nae men har inte gjort någonting dem senaste tre dagarna har bara legat i min säng och hoppas på att någonting bra i mitt liv ska hända!. men ger upp om det nu . snackade nyss med syrran, trevlans! vi kom fram till att det finne tusentals saker vi vill göra, vi kom fram till innan vi dör så ska iaf jag ha åkt till thailand en gång och USA en gång! och att när jag fyller 18 och kan få ut mina pengar som väntar på mig på ett konto så ska vi shoppa! det är nog så att jag skiter i körkortet.. vad ska jag med det till? :O haha xd. nae men vi får se <3,. ska äta lunch snart efter det så ska jag rida ut med calle... har sagt det förut men måendet har inte varit på topp så har inte orkat hitta orken. osv. men idag ska det bli.. sen har jag ingen aning ligga uppe på mitt rum som vanligt.. men men  nu ska jag dra mig ifrån toan och upp till rummet! :D pusshej

xoxo cassandra

kan jag bara få förklara mig och be om ursäkt. vet att du inte vill ha med mig att göra så men man behöver inte vara världens fiender  för det.. hoppas du någon dag inser det.. för jag älskar dig! <3







lite bilder! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar