tisdag 9 augusti 2011

9 augusti.

hejsan hoppsan, ni får ursäkta mitt förra inlägg kan låta som att jag är värsta emo :P men men jag använder min blogg för att skriva av mig, oavsett om det är bra eller dåligt :P idag kom hovis och fixade till min pärlas fötter, så nu får han gå barfota och vi får hoppas på att det blir bättre :P sen har jag bara varit inne i mitt rum, vetifan men finns inte så mycket att göra och jag känner typ inte för att göra något heller just nu :P. ligger fortfarande och tänker på ditt vackra leende, din värme.... men men, spelar ingen roll vad jag gör nu, du lär nog aldrig va min vän igen. och det får jag ta xd. hur som haver ska nog fortsätta att bara ligga i mitt rum, jag vill att några ska komma upp hit innan jag blir tokig.... jag saknar mina vänner, jag saknar allt det skeva vi gjorde, alla tokigheter, allt möjligt.. men men i september kommer donkelidonkdonk hem så då hoppas jag innerligt att hon kommer hit och sover! jag har så mycket jag vill säga till henne, så mycket jag vill göra, det är tomt utan henne, och det finns knappt någon jag kan prata om hennes stunder med, verkar inte som att någon kommer ihåg henne, eller hur man ska förklara! så jag får hänga ut en månad till och sen får jag träffa min käre vän! gud jag ska krama sönder henne! :D:D:D:D och skolan börjar snart oxå..... shit, världen rädsla, jag ska ju gå om nian.. och jag är livrädd, jag tror inte jag kommer klara av det och gör jag inte det, då skiter jag i vilket, räcker med att jag tar studenten när jag är 20.. samtidigt som min kära syster nattis gör :D det  blir väll trevligt iförsig.. men ändå inte .. :P haha <3. men  men ska lägga mig ner och fortsätta kolla på OC så jääävla braa!! :D pusshej! D

xoxo cassandra

hur klarar du att leva med det du gjort?


1 kommentar:

  1. haha du vet inte mkt du! donkelidonkdonk kommer inte alls hem i september...o att du kan tro att hon vill träffa dig är bara löjligt!

    SvaraRadera